miercuri, 24 aprilie 2013

Mărturie

„ Liniste, lumina, echilibru si IUBIRE”
Ma numesc Emilia Dragomir si mi-am inceput marturia numind cateva cuvinte aparent uzuale. Dar ele nu sunt simple cuvinte, ci o experienta traita de mine in timpul cursului de New Paradigm MDT.
Despre drumul meu pana la New Paradigm MDT: de copil am avut anumite simturi dezvoltate (auzul si vazul), dar parintii mei au crezut ca sunt precoce. In acele vremuri nu se vorbea despre Radiestezie, Reiki, Huna, Shamballa. Anii au trecut, iar eu am crescut si ....din intamplare am ajuns cursant Radiestezie (3 grade) si atat. Sufletul nu mi-a permis sa continui Radiestezie, asa a fost calea mea. Tot mereu m-am ghidat dupa suflet.
Apoi am cunoscut-o pe Mirela, cu care am urmat Huna in aprilie 2012: exceptional... minunat e putin zis. Te regasesti pe tine, sufletul cunoaste vibratie inalta, te simti iubit si mangaiat de divinitate.
Curiozitatea, dar si dorinta de evolutie, m-au determinat sa continui cautarile si asa am intalnit New Paradigm MDT. Tot cu Mirela am parcurs si aceasta experienta ce nu poate fi descrisa in cuvinte.....si anume SHAM-BA-LLA... SHAM-BA-LLA. Am simtit o pace interioara, caldura in suflet, dar si in interiorul corpului meu trupesc. Roz si auriu, galben si mai apoi Flacara Violet, au fost culorile care m-au insotit in tot acest timp. Arhanghelul Mihail a fost prezent si El, l-am simtit ca pe un scut protector, m-a tinut de mana si am calatorit impreuna prin galaxii pana Sus la Inima lui Dumnezeu, fara nici un fel de teama si plina de entuziasm. Stiam ca nu sunt singura.
Prin energiile New Paradigm MDT si Mahatma cunosti vibratiile inalte, iar prin Maestrii Ascensionati - vindecarea ta, dar si a altora.
New Paradigm MDT mi-a deschis un drum auriu, curat si minunat ! 
Emilia Dragomir, martie 2013